ZAJĘCIA W FORMIE ZDALNEJ !
Cel studiów:
Celem studiów podyplomowych jest wyposażenie Słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do wykonywania pracy w urzędach administracji publicznej (rządowej i samorządowej) oraz służbach, inspekcjach i strażach. Celem proponowanych studiów jest także przygotowanie specjalistów z zakresu zarządzania kryzysowego skutecznie działających w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa i mienia obywateli RP w gminach, powiatach i w województwach.
Studia przygotowują do profesjonalnego wykonywania obowiązków zawodowych m.in. poprzez:
– powiązanie kształcenia z aktualnymi sytuacjami faktycznymi, istniejącymi potrzebami i zagrożeniami bezpieczeństwa oraz związanymi z nimi zadaniami administracji publicznej,
– oparcie kształcenia na aktualnym stanie prawnym,
– wprowadzenie zajęć specjalizacyjnych z zakresu zarządzania kryzysowego prowadzonych przez wykładowców-praktyków,
– dominację metod nauczania praktycznego, pracę w małych grupach.
Adresaci:
Studia kierowane są do magistrów i licencjatów różnych specjalności, którzy pracują lub planują zatrudnienie w organach administracji publicznej, w tym także na stanowiskach związanych z zarządzaniem kryzysowym albo w służbach, inspekcjach i strażach.
Kierowane są także do osób, które odbywają służbę przygotowawczą albo zamierzają brać udział w rekrutacji na stanowiska w organach lub instytucjach administracji publicznej.
Czas trwania:
2 semestry
Liczba godzin:
180 godzin zajęć dydaktycznych, w tym 50 godzin zajęć z modułu specjalistycznego.
Kadra dydaktyczna:
Kadrę dydaktyczną stanowią pracownicy naukowi i wykładowcy Akademii Tarnowskiej, a także wykładowcy – praktycy, na co dzień pracujący w instytucjach lub organach administracji publicznej.
Warunki ukończenia i uzyskania dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych:
1. Udział w zajęciach.
2. Uzyskanie pozytywnych ocen z zaliczeń i egzaminów.
Opłata:
1300 zł za semestr (2600 zł za dwa semestry)
150 zł wpisowe
50 zł za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych
Rekrutacja:
O przyjęcie na studia podyplomowe może ubiegać się osoba posiadająca dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister). Rekrutacja odbędzie się na zasadzie kolejności zgłoszeń w dniach od 03 lipca 2023 r. do 13 października 2023 r. W tym okresie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i dokonać wpłaty wpisowego, a następnie w dniach od 05 września do 13 października 2023 r. złożyć ankietę osobową (druk do pobrania poniżej) wraz z pozostałymi dokumentami w Uczelnianym Centrum Edukacji Ustawicznej, p. A117 od pon. do pt. w godzinach od 07.30 do 15.30. Ewentualne pytania można kierować pod adres uceu@atar.edu.pl lub telefonicznie 014 63 16 568. Studia podyplomowe zostaną uruchomione przy zgłoszeniu się co najmniej 15 osób.
Wymagane dokumenty:
1. Ankieta osobowa.
2. Dowód wpłaty wpisowego w wysokości 150 zł na nr konta Uczelni 35 1240 1910 1111 0010 2142 6446 (w przypadku nieuruchomienia studiów podyplomowych Uczelnia zobowiązuje się do zwrotu w/w opłaty).
3. Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu).
4. Aktualną fotografię kandydata.