ZAJĘCIA W FORMIE ZDALNEJ ZA WYJĄTKIEM ZAJĘĆ KOMPUTEROWYCH !

Adresaci studiów:

Studia adresowane są przede wszystkim do osób, które nie mają przygotowania ekonomicznego, ale pragną zdobyć kwalifikacje niezbędne do pracy w działach finansowo-księgowych przedsiębiorstw, spółek, jednostek budżetowych czy biur rachunkowych. Adresowane są także do osób już pracujących, które chcą aktualizować i pogłębiać swoją wiedzę zawodową. Uczestnicy nabędą wiedzę m. in. z zakresu zasad ewidencji zdarzeń gospodarczych, prowadzenia ksiąg rachunkowych, treści i sposobu sporządzania sprawozdań finansowych. Absolwent nabędzie także umiejętności praktyczne, ponieważ studia przewidują rozbudowane warsztaty komputerowe, w tym 25-godzinny kurs obsługi programu Comarch ERP Optima, który uzyskał certyfikat zgodności z ustawą o rachunkowości.

Program studiów powstał w konsultacji z praktykami ze Stowarzyszenia Księgowych oraz środowiska biegłych rewidentów w Tarnowie, a także wykładowców Instytutu Finansów z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Studia trwają dwa semestry (175 godz.), a zajęcia prowadzone będą w formie zdalnej, za wyjątkiem warsztatu komputerowego.

Co nas wyróżnia?
• niskie czesne
• praktyczny profil kształcenia
• brak konieczności pisania pracy dyplomowej
• prowadzenie zajęć w formie zdalnej (oprócz warsztatów komputerowych)
• przewaga praktyków wśród wykładowców
• barak typowej sesji egzaminacyjnej

Opłata:

1500 zł za semestr (3000 zł za dwa semestry)
100 zł wpisowe (bezzwrotne, jedynie w przypadku nieuruchomienia studiów podyplomowych Uczelnia zobowiązuje się do zwrotu w/w opłaty)
100 zł za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych

Rekrutacja:

O przyjęcie na studia podyplomowe może ubiegać się osoba posiadająca dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister). Rekrutacja odbędzie się na zasadzie kolejności zgłoszeń w dniach 01 lipca 2024 r. do 11 października 2024 r. W tym okresie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i dokonać wpłaty wpisowego, a następnie w dniach od 03 września do 11 października 2024 r. złożyć ankietę osobową (druk do pobrania poniżej) wraz z pozostałymi dokumentami w Uczelnianym Centrum Edukacji Ustawicznej, p. A117 od pon. do pt. w godzinach od 07.30 do 15.00. Ewentualne pytania można kierować pod adres uceu@atar.edu.pl lub telefonicznie 014 63 16 568. Studia podyplomowe zostaną uruchomione przy zgłoszeniu się co najmniej 15 osób.

Wymagane dokumenty:

1. Ankieta osobowa.
2. Dowód wpłaty wpisowego w wysokości 100 zł na nr konta Uczelni: 35 1240 1910 1111 0010 2142 6446 
3. Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu).
4. Aktualną fotografię kandydata.

Uwaga!
Proszę sprawdzać harmonogram przed każdymi zajęciami z uwagi na możliwe zmiany !

Wróć do góry