Poznaliśmy listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia na pierwszy roku studiów w roku akademickim 2024/2025 po rekrutacji podstawowej (wszystkie listy rankingowe znajdziecie TUTAJ). Od 29 lipca do 5 sierpnia zapraszamy wszystkich zakwalifikowanych do przyjęcia do dziekanatów, żeby złożyć wymagane dokumenty (pełna lista poniżej) i zapisać się na studia. To ostatni krok potrzebny, by od października rozpocząć naukę w Akademii Tarnowskiej, ale nie ostatnia szansa, aby dołączyć do grona społeczności akademickiej AT. Rekrutację dodatkową rozpoczniemy 19 sierpnia, a zakończymy 15 września. Ostatni nabór – uzupełniający – odbędzie się w dniach 23-25 września.

Decyzję o zakwalifikowaniu kandydata do przyjęcia na I rok studiów podejmuje Komisja Rekrutacyjna. Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia na I rok studiów muszą po dokonaniu rejestracji i ogłoszeniu wyników, zapisać się studia. Zapisu należy dokonać osobiście lub poprzez osobę posiadającą pisemne upoważnienie (formularz upoważnienia).

Tura rekrutacjiZapisy na studia
Rekrutacja podstawowa29.07 – 05.08.2024 r.*
07–09.08.2024 r., 13–14.08.2024 r. (dotyczy kierunku lekarskiego)
Rekrutacja dodatkowa 18.09 – 20.09.2024 r.
Rekrutacja uzupełniająca30.09.2024 r.
*z wyłączeniem niedzieli

Zapisy przyjmowane będą po ogłoszeniu wyników bezpośrednio w dziekanatach poszczególnych wydziałów:

– od poniedziałku do piątku: w godzinach od 9.00 do 15.00,
– w sobotę (3 sierpnia 2024 r.): w godzinach od 9.00 do 12.00.

WydziałKierunki Miejsce zapisu
Administracyjno-Ekonomicznyadministracja
ekonomia
finanse i rachunkowość
praca socjalna
prawo
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 027, parter
Wydział Humanistycznyfilologia angielska
filologia polska
język francuski dla potrzeb zawodowych
języki obce w komunikacji (e-)biznesowej
pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
psychologia
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 022, parter
Wydział Matematyczno-Przyrodniczychemia
ochrona środowiska
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 231, II piętro
Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiufizjoterapia
kierunek lekarski
kosmetologia
pielęgniarstwo
położnictwo
wychowanie fizyczne
budynek G
(budynek dydaktyczny,
od ul. Ks. Sitko)
pok. 09, parter
Wydział Politechniczny automatyka i robotyka
elektronika i telekomunikacja
elektrotechnika
informatyka
mechatronika
technologia i zarządzanie produkcją
technologia chemiczna
budynek C
(Centrum Nowoczesnych Technologii,
od. ul. Goldhammera)
pok. 07, parter
Wydział Sztukigrafika
grafika projektowa
design
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 231, II piętro

Dotyczy kierunku lekarskiego

W związku z bardzo dużym zainteresowaniem studiami na kierunku lekarskim i utworzeniem listy rezerwowej (na liście znajdują się osoby, które przekroczyły próg 240 punktów, począwszy od 61. miejsca na liście rankingowej) prosimy, o jak najszybsze przekazanie informacji o ewentualnej rezygnacji dotyczącej podjęcia studiów na tym kierunku.

W takiej sytuacji prosimy o:

  • kontakt osobisty z Dziekanatem Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu w celu podpisania rezygnacji ze studiów (budynek G, pokój 09, tel. 14 63 10 779)
  • lub kontakt mailowy na adres rekrutacja@atar.edu.pl Wiadomość może zostać wysłana wyłącznie z adresu, jaki został podany podczas rekrutacji. Prosimy podać następujące informacje: „Informuję, że (imię i nazwisko) posiadający/a kod rekrutacyjny (podać kod nadany podczas rekrutacji) rezygnuję w dniu (podać bieżącą datę) z podjęcia studiów na kierunku lekarskim w Akademii Tarnowskiej w roku akademickim 2024/2025”.

Przy zapisie należy złożyć następujące dokumenty:

1) Świadectwo dojrzałości lub świadectwo maturalne w oryginale, odpisie lub kopii potwierdzonej notarialnie, a w przypadku studiów drugiego stopnia, dyplom ukończenia studiów wyższych (w oryginale, odpisie lub kopii potwierdzonej notarialnie).

UWAGA: Kandydat na studia przynosi oryginały oraz kopie wymaganych dokumentów.

2) Dokumenty potwierdzające osiągnięcia w olimpiadach lub konkursach, jeżeli były uwzględnione w postępowaniu rekrutacyjnym.

3) 2 barwne i jednakowe fotografie o wymiarach 35×45 mm, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem.

4) Zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy, stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów na danym kierunku (w przypadku kierunków studiów, na których jest wymagane), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2019 roku w sprawie badań lekarskich kandydatów do szkół ponadpodstawowych lub wyższych i na kwalifikacyjne kursy zawodowe, uczniów i słuchaczy tych szkół, studentów, słuchaczy kwalifikacyjnych kursów zawodowych oraz doktorantów.

UWAGA: Podczas wpisu na listę studentów kandydaci otrzymują skierowania do przychodni, w których można wykonać badania bezpłatnie.

5) w przypadku kandydatów na kierunki: lekarski, fizjoterapię, pielęgniarstwo, kosmetologię i położnictwo dokument potwierdzający wykonanie szczepienia przeciw WZW typu B – 3 dawki w cyklu 0-1-6 miesięcy,

6) Dodatkowo na kierunku lekarskim, fizjoterapii, kosmetologii, pielęgniarstwie oraz położnictwie kandydat składa oryginał lub uwierzytelnioną kopię książki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych z wpisem wyników badań na nosicielstwo pałeczek Salmonelli i Shigelli lub wyniki z przeprowadzonych badań na nosicielstwo pałeczek Salmonelli i Shigelli. W przypadku kandydatów, którzy posiadają już wyniki ww. badań należy je dostarczyć w momencie zapisu na studia lub niezwłocznie po zapisaniu się na studia. Kandydaci nieposiadający ww. badań po rozpoczęciu roku akademickiego mają możliwość wykonania ww. badań w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (PSSE) w Tarnowie na podstawie skierowania przekazanego z Uczelni do PSSE w Tarnowie. Wyniki badań należy dostarczyć wówczas nie później niż do dnia 30 listopada 2024 r.

Oświadczenia wymagane przy wpisie

  1. Oświadczenie o zapoznaniu się z zapisami Regulaminu Postępowania Rekrutacyjnego na rok akademicki 2023/2025, którego wzór określa załącznik nr 1 (WSZYSTKIE ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA PONIŻEJ).
  2. Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości zasad odpłatności za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, stanowiące załącznik do Uchwały Senatu Akademii Tarnowskiej w sprawie zasad pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz trybu i warunków zwalniania z opłat.
  3. Klauzulę informacyjną dla osób biorących udział w rekrutacji na studia w Akademii Tarnowskiej, stanowiącą załącznik nr 2
  4. W przypadku kandydata niepełnoletniego – pisemna zgoda rodzica/opiekuna prawnego dotyczącą samodzielnego wpisu na studia – załącznik nr 3.
  5. Kandydat, który podejmuje od 1 października 2023 r. dodatkowy kierunek studiów realizowany równolegle z innym kierunkiem składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 4.
  6. Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości konieczności realizacji części zajęć poza siedzibą Akademii Tarnowskiej (dotyczy kierunków: fizjoterapii, lekarskiego, pielęgniarstwa, położnictwa i wychowania fizycznego).
  7. Kandydat będący obywatelem Ukrainy, który przekroczył granicę Rzeczypospolitej Polskiej po 24 lutym 2022 r. zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przysługującej mu ochronie czasowej, stanowiące załącznik nr 6.
  8. Dodatkowo kandydat będący obywatelem Ukrainy składa uzupełniony kwestionariusz osobowy dotyczący kandydata – cudzoziemca.
  9. kandydat będący cudzoziemcem – dokument potwierdzający prawo do ubezpieczenia zdrowotnego na terytorium RP, tj.:
    a) polisę ubezpieczeniową na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce, lub
    b) Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, lub
    c) potwierdzenie przystąpienia do ubezpieczenia w Narodowym Funduszu Zdrowia – ubezpieczenie zdrowotne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, lub
    d) podróżne ubezpieczenie medyczne o minimalnej kwocie ubezpieczenia w wysokości 30 000 euro, ważne przez okres planowanego pobytu cudzoziemca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pokrywające wszelkie wydatki, które mogą wyniknąć podczas pobytu na tym terytorium w związku z koniecznością podróży powrotnej z powodów medycznych, potrzebą pilnej pomocy medycznej, nagłym leczeniem szpitalnym lub ze śmiercią, w którym ubezpieczyciel zobowiązuje się do pokrycia kosztów udzielonych ubezpieczonemu świadczeń zdrowotnych bezpośrednio na rzecz podmiotu udzielającego takich świadczeń, na podstawie wystawionego przez ten podmiot rachunku.

Do wglądu:
– oryginał dowodu wpłaty (22 zł) za wydanie legitymacji studenckiej (w tytule wpłaty należy podać IMIĘ NAZWISKO, OPŁATA ZA DOKUMENTY).

Wskazówki:
– wpłat należy dokonać na konto ogólne Uczelni NRB: 35 1240 1910 1111 0010 2142 6446,
– druk dowodu wpłaty za wydanie dokumentu jest dostępny na indywidualnym koncie w systemie ERK,

Odbiór legitymacji

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów przyjęty kandydat w podanym terminie osobiście dokonuje złożenia ślubowania oraz odbioru legitymacji studenckiej.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O PROCEDURZE WPISU NA LISTĘ STUDENTÓW.

Wróć do góry